Sağlık bakanlığı kontenjan belirliyor

Ana Sayfa » Sağlık Personel » Sağlık bakanlığı kontenjan belirliyor
Tarih : 22 Kasım 2008 - 23:52

Sağlık Bakanlığı daha önceleri personel sayısını tespit etmeyi amaçlamıştı.
Yapılan çalışma neticesinde Maliye Bakanlığına 20 bin 4/b kadrosu için müracat etmişti.
Sağlık Bakanlığı şimdide 2009 da alacağı 4/b li personel sayısını tespit etmeye başlıyor. İllere gönderilen yazıda hastanelerin maksimum sayıda personel istemesi vurgulanıyor. Kurumun kaldırabileceği en fazla sayının talep edilmesi isteniyor.

Buradan anlaşılan, bakanlığın 20 bin kişilik alımla yetinmeyip maksimum sayıda 4/b li personel alacağı görülüyor.

İŞTE BAKANLIĞIN ”ACELE” İBARELİ YAZISI

Konu : Yataklı Tedavi Kurumlarına Ait

4/B Personel Planlaması

(Sağlık Müdürlüğü)

Bakanlığımız Taşra Teşkilatında hizmet veren Yataklı Tedavi Kurumlarında çalıştırılmak üzere 13.12.1983 tarihli ve 181 sayılı Sağlık Bakanlığı’nın Teşkilat ve Görevleri Hakkında Kanun Hükmünde Kararnamenin Ek 3′üncü maddesi hükümleri uyarınca, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4/B maddesine tabi ücretleri kurumların döner sermaye bütçesinden karşılanmak suretiyle yazımız ekinde Form-2′de belirtilen pozisyonlarda yataklı tedavi kurumlarına yardımcı sağlık personeli, Ağız ve Diş Sağlığı Merkezlerine ise Diş Tabibi planlaması yapılacaktır.

Bundan dolayı;

1-İlde personelden sorumlu İl Sağlık Müdür Yardımcısı ve ilgili Baştabiplerin sorumluluğunda olmak üzere yataklı tedavi kurumlarının döner sermaye bütçesinden karşılanmak suretiyle Form-2′de belirtilen pozisyonlarda 2009 Yılına ait hastanelerin üstlendikleri rollerde dikkate almak suretiyle kurumların kaldırabileceği maksimum sayıda personel planlaması yapılarak ek’teki Form-1 doldurulacaktır.

2- Sözkonusu personel planlaması 2009 yılına ait olacağından, yıl içerisinde münferit olarak personel planlama talepleri il sağlık müdürlüklerinden gönderilmeyeceğinden, personel planlamasında il sağlık müdürlükleri bağlı kurumlarına ait ek bina yapımı, yeni hizmete açılan ve açılması planlanan birimler ile mevcut hastane ve hastanelerin yeni yapılan binalarına taşınmalarındaki hizmet, her türlü kapasite artırımı, tıbbi cihaz sayıları, hasta sayıları gibi faktörleri de göz önünde bulundurarak reel planlama yapmaları gerekmektedir.

3-Yazımız ekinde gönderilen Form1-dışında kesinlikle başka bir tablo kullanılmayacaktır.

4-Form-1′de planlaması yapılan yardımcı sağlık personeline ait sayılar atamaya esas kriter teşkil edeceğinden, bu sayıların sonradan değiştirilmesi sözkonusu olmayacaktır.

6-Sözkonusu personele ihtiyacı olmayan ve bundan dolayı planlama yapmayan illerde yine üst yazıda “bu tür personele ihtiyacının olmadığını belirteceklerdir.

Form-2
S.No POZİSYON ADI
1 BİYOLOG
2 ÇOCUK GELİŞİMCİSİ
3 DİŞ TABİBİ
4 DİYETİSYEN
5 EBE
6 ECZACI
7 FİZYOTERAPİST
8 HEMŞİRE
9 PSİKOLOG
10 SOSYAL ÇALIŞMACI
11 SAĞLIK FİZİKÇİSİ
12 SAĞLIK MEMURU ACİL TIP TEKNİSYENİ
13 SAĞLIK MEMURU ANESTEZİ TEKNİSYENİ
14 SAĞLIK MEMURU ÇEVRE SAĞLIĞI TEKNİSYENİ
15 SAĞLIK MEMURU DİŞ PROTEZ TEKNİSYENİ
16 SAĞLIK MEMURU LABORATUVAR TEKNİSYENİ
17 SAĞLIK MEMURU ORTOPEDİ TEKNİSYENİ
18 SAĞLIK MEMURU RÖNTGEN TEKNİSYENİ
19 SAĞLIK MEMURU TIBBİ SEKRETER
20 SAĞLIK MEMURU TOPLUM SAĞLIĞI TEKNİSYENİ
21 SAĞLIK TEKNİKERİ ACİL TIP TEKNİKERİ
22 SAĞLIK TEKNİKERİ ANESTEZİ TEKNİKERİ
23 SAĞLIK TEKNİKERİ DİŞ PROTEZ TEKNİKERİ
24 SAĞLIK TEKNİKERİ DİYALİZ TEKNİKERİ
25 SAĞLIK TEKNİKERİ FİZİK TEDAVİ TEKNİKERİ
26 SAĞLIK TEKNİKERİ LABORATUVAR TEKNİKERİ
27 SAĞLIK TEKNİKERİ ODYOMETRİ TEKNİKERİ
28 SAĞLIK TEKNİKERİ PATALOJİ TEKNİKERİ
29 SAĞLIK TEKNİKERİ PROTEZ/ORTEZ TEKNİKERİ
30 SAĞLIK TEKNİKERİ RADYOLOJİ TEKNİKERİ
31 SAĞLIK TEKNİKERİ RADYOTERAPİ TEKNİKERİ
32 SAĞLIK TEKNİKERİ SAĞLIK TEKNİKERİ
33 SAĞLIK TEKNİKERİ TIBBİ SEKRETER
34 SOSYAL ÇALIŞMACI

SPONSOR REKLAMLAR

BENZER HABERLER

“30 civarında çocuk felci vakası görüldü”
“30 civarında çocuk felci vakası görüldü”

 İddia vahim. Türk Sağlık-Sen İzmir Şube Başkanı Ahmet Gündoğdu, 30 civarında çocuk felci vakasının görüldüğünü öne sürdü. Sağlık

Sağlık fizikçilerinin sorunu çözüldü
Sağlık fizikçilerinin sorunu çözüldü

Sağlık fizikçilerinin yılan hikayesine dönen kadro sorunları çözüldü. Devlet Personel Başkanlığı, konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada,

Sağlık Bakanlığı’ndan kuduz açıklaması
Sağlık Bakanlığı’ndan kuduz açıklaması

Sağlık Bakanlığı, İstanbul’da kuduz aşısı yaptırması gerekenlerin kuduz aşısı açısından yeterli stoğu bulunan 4 merkeze başvurmasını

Facebook Hesabınızla Bu Habere Yorum Yapabilirsiniz

Yorum Yap

İsminiz
E-Posta Adresiniz
Yorumunuz

Yapılan Yorumlar

sevil
27 Kasım 2008 - 15:15

bu atamalar ne zamn olck haziran ayında okul bitti 6 ay geçti hala evde atama bekliyrz.bi tarih belirtsnler bizde ona göre bekleyelm.ben hemşireyim atamalrn bu kadr geç olacağını bilseydm.gider özelde çalışırdm.

ahmet davarcı
27 Kasım 2008 - 20:52

kimse ilgilenmiyor çoğu zaman

ali gözük&
27 Kasım 2008 - 20:55

devlet hastanesi eksik çok yerde

mehmet
27 Kasım 2008 - 21:40

sağlık ocaklarında memur eksik

halil
27 Kasım 2008 - 22:00

kolay gelsin.. bir sorum olacaktı..

tahmini ne zaman kontenjanlar belli olur. ve atamalar ocaga sarkabilir mi

engin
30 Kasım 2008 - 15:36

ya neden atama deyince ilk akla gelen öğretmenler olur. anlamış değilim.bi de biz sağlıkçılarda neden atamalar 4-b li atanır.

AYŞE
01 Aralık 2008 - 16:02

SAĞLIK BAKANLIĞI TAMA YAPACAK.SAĞLIKÇI ARKADAŞLARA BAŞARILAR DİLERİM.HEPİNİZİN GÖNLÜNDEKİ YER OLUR İNŞALLAH.ATANIRSINIZ.

ebeeeeee
01 Aralık 2008 - 17:34

atama tarihleri bi an önce belli olursa biz de yolumuzu ona göre çizerdik…. bize kulak verin artık

dilek
01 Aralık 2008 - 23:10

yaw emekleyerek mi yapcaklar atamayı hem bu nasıl bilgi

tAMAM 15000 atama yapılcak peki sağlık bakanlığı ne düşünüyo bu 15000de sağlıkta varmı

15000memur alınacak hangi bölümler nekadar alcak

aman taksit taksit haber veriliyo herbirinde umutlan tekrar bekle napıyolar umut ticaretimi yapmaya başlıyo devlet siz okuyun sınava girin atama yapcaz sadece boş umutlar nasıl sistem bu ya ne bitmez atamaymış

sinem
02 Aralık 2008 - 17:09

sağlık bakanlığı artık net bir açıklama yapmalı yazık ya

mehtap
02 Aralık 2008 - 23:50

BİR ARKADAŞ 6 AYDIR MEZUN OLDUĞUNU SÖYLÜYOR.BEN 9 YILDIR MEZUNUM.ARTIK YETER BEN DE ATANMAK İSTİYORUM.BEN BU ZAMAN ZARFINDA HEP ÇALIŞTIM.HALA DA ÇALIŞIYORUM.AMA ARTIK MEMUR OLMAK İSTİYORUM.VİJDANI OLAN BU İNSANLARIN SESİNİ DUYSUN ARTIK VE ÇARE BULSUN.

gülce
03 Aralık 2008 - 04:17

ben 657 ye tabi devlet memuruyum ancak patoloji teknikerliği okuyorum şubatta mezun olucam bu atamadan nasıl yararlanırım acaba teknikerliğe geçiş yapmak istiyorum

SAKİR YILMAZ
03 Aralık 2008 - 06:52

yani anlamadım şey aralık ayında yapılacak atama sadece 4 b personel mi olacak?

aysel
03 Aralık 2008 - 13:14

saglık bakanlıgı atama tarihi neden henüz belli degil

zeliş
03 Aralık 2008 - 17:14

bende ebeyim beklemekten başka çaremiz yok arkadaşlar.bu ay olur belki beklemekten çok sıkıldım artık

halil
04 Aralık 2008 - 04:38

arkadaşlar bızım atamalarımız ocağın sonunda olucak kaynak sağlam hayırlı olsun

canan06
04 Aralık 2008 - 14:39

sağlık bakanlığı alımları seçimden sonra ya sarkabilr diye duydum bi kaynaktan.sizce böle bişi yaparlar mı 6 ay sonra da olabilir deniyo.bu konu da bilgisi olan varsa lütfen bi şey yazsınnn…yorumlarınızı bekliyorum

hafza att
04 Aralık 2008 - 16:17

[Mesaj no: #4436 Bu mesajı cevaplamak için satırı silmeyiniz)]

[Mesaj no: #4430 Bu mesajı cevaplamak için satırı silmeyiniz)]

bölümünüz nedir ben att yim 7sene bekledim

ercan
04 Aralık 2008 - 17:47

bence ocak 15 i bulur atanmamız malesef..bunaldık artık,depresyon,arabesk yaşıyoruz..inşallah erken olur nediyelim…

gökçe
05 Aralık 2008 - 21:12

saglık bakanlıgı ataması için neden bi tarih verilmiyo. aralık ayındayız ve sınav haziranda oldu ve halen bi tarih verilmedi.

ercan
06 Aralık 2008 - 18:12

[Mesaj no: #4636 Bu mesajı cevaplamak için satırı silmeyiniz)]

zaten derdimizde bu bizim atama tarihini söyleseler gam yamicez..hergün sitelerde haber aramaktan,atama söylentilerinin boşa çıkmasından yorulduk artık.

ÖZLEM
07 Aralık 2008 - 03:09

arkadaşlar interneti çok fazla takip etme şansım olmuyor tercih listesi yayaınlandığında lütfen bana mail atarmısınız.

elif
10 Aralık 2008 - 16:15

ya atamalar bu kadar zormu bende sağlık meslekte okuyorum şimdiden gözüm korktu

att_murat_058
11 Aralık 2008 - 13:28

arkadaşlar bu böyle gideceğe benziyor daha biz çok bekleriz atamaları..bu ne sorumsuzluk yha varsa açık ata gitsin neyi bekliyosun…

ebe s
12 Aralık 2008 - 01:19

ben ebeyım 2 yıl oldu okul bıtelı atatmam olmadı 39 puanla ebe arkadasımız yerlestı bız neden atanamıoruz anlamıyorum tercıhler aralık 15 denılıo ama halen ses yok nere kac personel alacak halen belli değil vekıl be olarak sürünüyoruzzzzzzzz vekıl ebelere kadrooooooooooooooooooooooo

nisan
14 Aralık 2008 - 17:05

bayram geçti şimdi birde şu yılbaşını atlatalımmı diyecekler.

20000 personel madem netleşti neyi neden bekliyoruz.

artık bir silkelenselerde yapsalar işlerini..

AYŞE
15 Aralık 2008 - 13:36

daha ne kadar beklıyecez ya valla psıkolojımız bozuldu of

AYŞE
15 Aralık 2008 - 13:37

15 aralıkta kadrolar acıklanacaktı hanı artık bı acıklaama yapılsın yazık bu kadar ınsana

keziban
15 Aralık 2008 - 14:27

sınavdan 69 aldım(lise)tıbbi sekreter mezunuyum atanma şansım var mı şimdiden tşk

deniz öztü
15 Aralık 2008 - 16:46

[Mesaj no: #4544 Bu mesajı cevaplamak için satırı silmeyiniz)]

sana katılıyorum bu devletin atama yapacağı falan yok bende beklemekten sıkıldım hazirandan beri bekliyorum ama bu ülke böyle kötüye gitti süece biz daha cok bekleriz

Anonim
15 Aralık 2008 - 20:48

yter artık atamalar olsun

Anonim
15 Aralık 2008 - 20:50

sağlık bakanlığı hadi ama elinizi çabuk tutun

zeynep
16 Aralık 2008 - 00:10

arkadaşlar sağlık bakanlığı atam yapacak mı bilgisi olan varsa yazabilirmi.. ben ebeyim atama bekliyorum

ayse
16 Aralık 2008 - 00:17

bende ebeyim atama bekliyorum. benimde bilgim yok birara şubat diye duymuştum ama daha geniş bilgisi olan arkadaşlar varsa bilgi bekliyoruzz ..

yasar
16 Aralık 2008 - 11:54

[Mesaj no: #4430 Bu mesajı cevaplamak için satırı silmeyiniz)]

ya sen altı aydır bekliyosun ve sabırsızsın yazıya bakarsan anlarsın 2009 yılında atama olcak veya şimdi tercih etsen dahi 2009 yılında başlayacaksın ama şunu söylerim seçime yakın bir atama olcak daha erken beklemeyin tahminim bu yönde tahminiminde doğru olacağından eminim…

gurbet
16 Aralık 2008 - 14:04

slm arkadaşlar bu atamalar ne zaman olacak artık sabredemiyom neden kimse bişey demiyo en azından bakanlık bizi bu konuda aydınlatsın

birgüll
16 Aralık 2008 - 20:27

yok arkadaslar atama olaca olacak dıyorlar atama felan oldugu yok o kadar saglık personeli acıgı var atama yapmıyorlar bende bu sene mezun oldum ve atama yapmıyorlar dıye 600mılyona calısmaya başlıcam türkiye deki sistemi anlıyan varsa banada anlatsınn

fatma
30 Ocak 2009 - 15:21

[Mesaj no: #4689 Bu mesajı cevaplamak için satırı silmeyiniz)]

biz tıbbı sekreter 6 yıl bekledik hende 86 70 puandan düşük almadık bence 40 puanla atanmak herkes için büyük haksızlık umarın 70 üzeri puan alır atanırsın

sabiha
30 Ocak 2009 - 20:49

arkadaşlar atamalar 4 bli bence çok sevinmeyin özelde çalışmak 4bli olmaktan iyidir ben geçen yıl sözleşmeli atandım ama hiçbir hakkımız yok kadrolu olan hizmetli konumundakilerin bile bizden daha çok hakkı var saglık personellerine haksızlık yapılıyor ögretmenler kadrolu atanıyolar biz saglık çalışanları nedense hep sözleşmeli şunuda hatırlatayım ögretmenlerden çok saglık çalışanlarına hak verinki daha verimli çalışsınlar üzgünüm ama saglık olmadanda egitim olmaz lütfen yetkililere sesleniyorum lütfen 4bli çalışan saglıçı arkadaşlarıma haksızlık yapmayın biran önce kadroya geçmemize yardımcı olun ve hastaneler ve saglık ocakları boş kalmasın biran önce atama yapın

polat
30 Ocak 2009 - 20:53

arkadaşlar merak etmeyin seçim ayagına babalarını bile satarlar artık herkez karşılıklı çıkarlar içi,n ver oyu atan sende yap yalakalık istedigin yere müdürde olursun patronda bu işler böyle

hülya
30 Ocak 2009 - 21:49

ben 4 yıldır mezunum kader bu defa bize de güler inşallah tabi atama olursa

aysun
31 Ocak 2009 - 03:04

arkadaslar 12000 alım olcakmış marta kadar hanı 20 bın cıvarı olcaktı ben tıbbı sekreter mezunuyum 73.200 aldım sızce atanma sansım varmı

SELDA
31 Ocak 2009 - 20:41

BAKANLIKTA HALA BELİRLEYEMEDİ YANİ ŞU SAYIYI

serap
01 Şubat 2009 - 01:08

[Mesaj no: #4430 Bu mesajı cevaplamak için satırı silmeyiniz)]

sen 6 ay beklemişsin ben 6 sene sabırlı olmayı öğreniyorsun inşallah bütün sağlıkçılar atanır bizi yine biz anlarız

aysun
01 Şubat 2009 - 22:22

tüm tıbbı sekreter arkadaslarıma seslenıyoru bu sırketler oldukca daha çok atama beklerız ben 73 kusur puan aldım ama hıc umudum yok çunku alım az hemsıreler gıbı 40 45 ıle atanamıyoruz bız kac sene emek verdık 1 yıl fazla okuduk ama hanı nerde kadro daha bırsuru tıbbı sekreter yetısıyor o çoçuklara yazık degılmı ben okul bvıtelı 6 yıl oldu daha atanamadım yeterrrrrrrr arrrrrrrrrtık kodrolar cogalsın bu tıbbı sekreterlere yazıkkkkkkkkkk

leon
03 Şubat 2009 - 01:52

sağlık bakanlığı atamaları

9-13 şubat 2009 ösym den tercihler yapılacaktır

sema
04 Şubat 2009 - 14:59

arkadaşlar ösym de sağlık bakanlığı sözleşmeli personel alımı tercihlerinin 9-13 şubat 2009 da olacağı yazıyor

EMİLYY
05 Şubat 2009 - 16:13

[Mesaj no: #4555 Bu mesajı cevaplamak için satırı silmeyiniz)]

YUH BE ATANAMAYAN OKADAR ÇOK KİŞİ VARKEN SEN DALGA GEÇER GİBİ TEKNİKERLİĞE GEÇMEK İSTİYOSUN BEN SENELERDİR ATAMA BEKLİYORUM.

EMİLYY
05 Şubat 2009 - 16:21

arkadaşım ben tıb.sek. im ve senelerdir atama bekliyorum üni. bitireli 7 yıl oldu artık usandım hastanelerde lise mezunlarını bizim yerimize çalıştırdıkları sürece bize atama çıkmaz ekg nin ne olduğunu bilmeyen kişilere bizi tercih ediyolar, hasta bişey sorduğunda aval aval bakan çalışanlara daha çok ihtiyaç var ki devlet sesini çıkarmıyor, keşke bu sene tıb. sek. dönemi olsa geçen dönem att çok alınmıştı allah mazlumu bu devletten korusun ki bizim de tayinimiz çıksın

murat
26 Şubat 2009 - 11:44

arkadaşların bazıları yeni mezun; ben 97 mezunuyum toplum sağlığı bölümünden hala memur olacağız diye bekliyoruz kendi mesleğimizi icra edeceğiz diye ama nafile 2008 kpss 60 puan alabildim çalışma imkanım olmadan türkiyenin bi çok bölgesinde en doğusundan en batısına kadar bi çok sağlık kuruluşunda personel eksik yapılan binalar, ek servisler, sağlık ocakları boş

ve çürümeye terkedilmiş bana dokunansa devletin sağlık hizmeti sunabilecek yetişmiş eğitimli sağlık personel ordusu varken bu gücü ve hizmeti halkına istifade ettirememesi bilmiyorum bu düzensizlik nereye kadar sürer hala beklemedeyim…

nagihan
02 Mart 2009 - 20:36

oooff of tıbbi sekreterlik hay gitmez olaydım o okula. hayatım karardı. çok başarılı bi öğrenciydim şimdi başka konumlarda olmak varken ev hanımıyım.2000 yılı mezunuyum. 2002 yılıda bakanlık yetErlilik sınavı yaptı ondan 80 puan aldım(tabi mesleki dersler ağırlıktaydı bende ii derEce aldım).fakat bakanlık kaç sekreter aldı komedi gibi 75 kişi. daha sonrada O civarda bi alım oldu. tabi ben giremedim. sonrada zaten sınav geçerliliğini yitirdi.memurluk sınavıyla aldılar ondada dershaneye giden arkadaşlar beni geçti tabi(haksızlık bu). SONRA evlendim çocuk derken 2006 daki sınavdan 72 ve son sınavdanda 73 aldım.SAYIN SAĞLIK BAKANIM ARTIK DUY BİZİDE BU HAKSIZLIĞA SON VER. TIBBİ SEKRETERLİĞİN YA ÖNÜNÜ AÇIN YADA BU OKULLARI KAPATIN YAZIK YAZIK YAZIK…

didem
22 Nisan 2009 - 13:57

ne zaman kadar bekliyecegiz allah aşkına 2007 ATT mezunuyum ve işşe çok ihtiyacım var ve ben hala evdeyim halk egitimin açmiş oldugu kurslara gidiyorum neden okuduk biz bu okulu saçma sapan kurslar gitmek için mi.yeter artık ya attayın o kadar hastanede açılıyo kadrosunu almış adamların zevki ugruna onları yeni açılan hastaneye alıyosunuz bizde burda salak gibi bekliyruz.hadi kızlar okula kampanyası boşuna başlatmış bu devlet okusanda bişey farketmiyo babamız okuttu ama şu durumda boşuna okumuşşuz. bizdeeee

atttttt
09 Mayıs 2009 - 20:22

BU AY İÇİNDE ATT ALIMI VAR MI YOKMU LÜTFEN BİRİSİ BİZE DOĞRU DÜZGÜN BİR AÇIKLAMA YAPSIN…..

sedef kü&ccedil
21 Mayıs 2009 - 21:36

ben 2008 mezunu hemşireyim nersinde özel bi hastanede çoalısıyorum nezaman yapılcak bu atama lütfen bi cewap werin ben ilk atamada tercih yaptım gelmedi bekliyorum we hiç BİŞEY BİLMİYORUM NE YAPCAGIM BİLMİYORUM LÜTFEN HER KAFADAN Bİ SES ÇIKIYO KİME İNANACAGİMİZİ SASİRDİM UYUYAMAZ OLDUM YAAAAAA:(

sedef kü&ccedil
21 Mayıs 2009 - 21:37

lütFEN ŞU ATAMA TARIHİNİ BİLİYOSANIZ SÖYLEYİN HEMSİREYİM UYUYAMAZ OLDUM YAAAAAAAAAA

deniss
24 Mayıs 2009 - 13:30

[Mesaj no: #4430 Bu mesajı cevaplamak için satırı silmeyiniz)]

Yawrum ben 7 senedir bekliyorum 6 ay ne ki…. Hatta benden sana tavsiye bi yerlerden başla atamanı bekleme..

n. halatcı
27 Mayıs 2009 - 11:30

haziranda bir atama olacağı söyleniyor. bu hususta bilgi sahibi biri lütfen açıklama yapabilir mi?

atttttttttttt
29 Mayıs 2009 - 11:42

ya atamalar olsa bile biz yine açıktayız att ler boşa sevinmesin

gönül
24 Haziran 2009 - 22:57

saçma sapan yığınla bölün açıp insanların geleceğiyle oynamak çok hoşlarına gidiyo 2001 mezunuyum ama hala evdeyim tibbi sekreterlik mezunuyum okula falamn gerek yok artık insanlar kurslara giderek bizden önce işe girebiliyolar atama falan olmaz arkadaşlar sadece ağzımıza bi parmak bal çalıp senelerce bekletiyolar artık bi umudum bile yok

ayse
26 Haziran 2009 - 09:20

arkadaşlar 2002 de 112 bölümünübitirdim hala bekliyorum bu kakanlık olduğu sürce de çok bekleriz

meltem
21 Temmuz 2009 - 23:18

sayın bakanım ben sağlık meslek lisesi ebelik mezunuyum ama hala atanamadım.çünkü her atamalarda lisans mezunu alıyorlar.hatta son alımlarda bir tane dahi ebe almadınız.meslek liselerilerin günahı ne o zaman sağlık meslek liselerini kapatın alım yapmıyorsanız.bizi magdur etmeyin.duyun sesimizi.alım yapın artık.

ayşe
31 Temmuz 2009 - 17:27

yeter artık bıktık ya . bir şeyler yapın artık beklemekten yorulduk . bizde artık işe başlamak ve kendi paramızı alnımızın teriyle kazanmak istiyoruz. başımızda bulunan ve kendilerine sözde yetkili denilen insanlardan bir şeyler yapmalarını istiyoruz.özellere başvurdum ama ses çıkmadı. sağ. bak. atamalarını 4 gözle bekliyoruz.devlete de güvenmiceksek ne yapalım o zaman biz…

AYNUR CAN
31 Temmuz 2009 - 17:36

BEN BU HAZİRAN DA MEZUN OLDUM. VE SAĞLIK BAKANLIĞININ ATAMA YAPMASINI BEKLİYORUM. YAPSINLAR Bİ ZAHMET YA.EYLÜL DE ÜNİVERSİTEM BAŞLIYOR ÇÜNKÜ.ÜNİV. DONDURMAK VE MEMUR OLMAK İSTİYORUM . ACELE ETSELER İYİ OLUR.

hülya
04 Ağustos 2009 - 14:36

nolur eylülde atama olsun hastaneler isyiyo ama bakanlık tercih formunu bir türlü açıklamıyo nolur eylülde olsun

imran
04 Ağustos 2009 - 14:38

nolur eylülde atama olsun

imran
04 Ağustos 2009 - 14:40

4-b ataması olsun allah aşkına ve internette bi zahmet bilgi verilsin çok rica ediyorum

hülya
04 Ağustos 2009 - 14:43

eylül atamalarını dört gözle bekliyoruz

selinay
13 Ağustos 2009 - 00:06

eylülde atama varmı gerçekten bunun aslı varmı arkadaşlar bende anestezi teknisyeniyim üniverstem geldi atama olursa dondurup tercih yapacam gerçekten bu konuda bilgisi olan arkadaşlar cevap versin bana anestezi teknisyeniyim bende

KPSS MAĞDURU
18 Ağustos 2009 - 17:09

[Mesaj no: #5756 Bu mesajı cevaplamak için satırı silmeyiniz)]

bende duydum eylülde atama var diye sağlık bakanlığı kontejan belirliyormuş diye ama kesin bi yazıda görmedim.ben de tıbbi sekreter bölümü mezunuyum ve puanım 79.546 inşallah bu defa güzel bir alım olur da biz de atanırız

freebru
22 Ağustos 2009 - 00:14

atamalar ne zaman olur..
acaba kaç kişi alacaklar..
bende syo hemşirelik mezunuyum..puanım 65 sizce atanabilir miyim bu puanla?lütfen bilgisi olan birisi yanıtlasın..

ali murat
23 Ağustos 2009 - 15:58

ben acil tıp teknisyeniğim eylülde varsa hangi tarihler arası yapılcak

canan25
30 Ağustos 2009 - 22:20

ne olur artık olsun şu atamalar bıktım sürünmektennnn

dilber öztürk
04 Aralık 2009 - 19:52

yaq kafayı yicem aylardır insanlar bu atamayı bekliooo açılan kontenjana bakkkk… sokaklar eylşem yapan insanlarla dolu illa bizde mi üniversite mezunları olarak yolllara döküleleim çok bişe istemioz hakkımız olan devlet memuru olma hakkımızn verilmesini istiozzzzzz… bu kadar mı zorrr …Allah nasıl bilirs eöyle yapsın bu sağlık bakanınında başb.ıda…

özgül
08 Aralık 2009 - 10:42

ÖZGÜL ÖZARSLAN DİYORKİ BUNU İYİ OKU SAĞLIK BAKANI.BEN 34 YAŞINDAYIM.13 SENEDİR HALA TAYIN BEKLİYORUM.BİZİM GİBİ MADUR İNSANLARI NE ZAMAN GÖREVE ALACAKSINIZ.

att
13 Aralık 2009 - 01:32

att yim 68 puan aldım.sinirlerim iyice bozuldu 2003 ten beri bekliyorum. ne zaman olacak bu atamalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar

anestesizt
19 Aralık 2009 - 13:42

gercekten yazık ya nasıl bişey bu ddöyle bi tarih veremedıler alt taraafı tarih blırlyceksiiz her gun internete girip tarih bakmktan yoruldm artık bi tarih belırleynde yolumuzu ona gore çizelimmmm dikkate almanızı ısrarla rica ediyorum

sevgi
26 Kasım 2010 - 17:24

yaa bende tıbbi sekrter son sınıftayım pazar günü sınava grcem kaç puanla şansım var acaba bilen var mı nlur beni aydınlatsın eğer tıbbi sekreterlerin şansı yoksa bölüm değişicem ona gre bi cevap bekliyorum ltfen

KÖŞE YAZARLARI

Kepçe Kulak Ameliyatı Burun Estetiği Saç Ekimi risale Sohbet Odaları Chat Odaları children games